Büro Personeli
Birimde çeşitli unvanlarla görev yapan diğer personellerin görev, yetki ve sorumlulukları şunlardır:
- Büro işlerinin zamanında ve düzenli şekilde yürütülmesini sağlamak;
- Fiziken gönderilen tebligat ya da postayı teslim almak;
- Tebliğ edilen tebligat veya postaların ilgili avukata ya da Hukuk Müşavirine ulaştırılmasını sağlamak;
- Hukuk müşavirleri ve avukatlarca adlî ve idarî mercilerde yerine getirilmesi istenen işlerin yapılmasını sağlamak ve sonucu hakkında bilgi vermek;
- Evraklarla ilgili muhafaza. devir ve arşiv işlemlerinin yapılmasını sağlamak;
- Gelen ve giden yazışmalar için dosya planına göre dosya tutmak;
- Hukuk müşaviri ve avukatların talimatı üzerine ara kararların gereğini ve icra işlemlerini yapmak; gerekli masrafları makbuz karşılığında yatırmak ve sonucu hakkında bilgi vermek;
- Gerektiğinde kayıt, yazı ve sevk işlerine yardım etmek;
- Dava dosyalarının son durumları ile ilgili gerekli raporları tutmak ve haftalık rapor hazırlamak;
- Duruşma, keşif veya haciz günleri ile son günlü işlemlerin günlerini takip etmek ve bu konuda Hukuk Müşavirine ya da avukata bilgi vermek;
- Haftalık rapor hazırlamak;
- Diğer kanunlarda ya da Hukuk Müşaviri veya avukatlar tarafından verilecek görev kapsamındaki diğer işleri yapmak.