Hukuk Müşavirliği

Büro Personeli

Birimde çeşitli unvanlarla görev yapan diğer personellerin görev, yetki ve sorumlulukları şunlardır:

  • Büro işlerinin zamanında ve düzenli şekilde yürütülmesini sağlamak;
  • Fiziken gönderilen tebligat ya da postayı teslim almak;
  • Tebliğ edilen tebligat veya postaların ilgili avukata ya da Hukuk Müşavirine ulaştırılmasını sağlamak;
  • Hukuk müşavirleri ve avukatlarca adlî ve idarî mercilerde yerine getirilmesi istenen işlerin yapılmasını sağlamak ve sonucu hakkında bilgi vermek;
  • Evraklarla ilgili muhafaza. devir ve arşiv işlemlerinin yapılmasını sağlamak;
  • Gelen ve giden yazışmalar için dosya planına göre dosya tutmak;
  • Hukuk müşaviri ve avukatların talimatı üzerine ara kararların gereğini ve icra işlemlerini yapmak; gerekli masrafları makbuz karşılığında yatırmak ve sonucu hakkında bilgi vermek;
  • Gerektiğinde kayıt, yazı ve sevk işlerine yardım etmek;
  • Dava dosyalarının son durumları ile ilgili gerekli raporları tutmak ve haftalık rapor hazırlamak;
  • Duruşma, keşif veya haciz günleri ile son günlü işlemlerin günlerini takip etmek ve bu konuda Hukuk Müşavirine ya da avukata bilgi vermek;
  • Haftalık rapor hazırlamak;
  • Diğer kanunlarda ya da Hukuk Müşaviri veya avukatlar tarafından verilecek görev kapsamındaki diğer işleri yapmak.
Menüyü Kapat